laurdag 6. mars 2010

Helg!


Det er noe magisk med helger. De er som en liten bit av ferie. Faktisk, så har jeg en tendens til å lage flere helgeforsetter enn jeg lager nyttårsforsetter. Fantastiske ting jeg skal gjøre i helgen. Og da snakker jeg ikke om ekstravagante champagnefester. Mer hardcore-matteøvinger som skal inn neste torsdag. Eller den kaffekannen som skal inn på onsdag. Oppgaver som endelig skal få komme i første rekke og nytes uten stress med andre ord;)

I det minste, nå har jeg fått gjort noe av det som sto på toppen av lista. Jeg fikk skrevet litt på bloggen. Så, hvis det er noen der ute i den store vide verden som leser - nyt resten av helgen!

//Mix

It's something magical about weekends. They're just a little taste of vacation. Actually, I have a tendency to make more resolutions for every weekend, than I do for New Year. My list of fantastic stuff I'm going to do before next Monday is endless. And then I'm not talking about extravagant champagne parties. More like hard-core math work which are due next Thursday. Or the coffee pot I'm making before Wednesday. Tasks that I finally could prioritize and are to be enjoyed without any further stress;)

At least - now I've done something on the top of my list. I wrote something on my blog. So, if there are someone out there reading - enjoy the rest of your weekend!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar